min pojkvän.
Publicerat den

har fått några frågor nu om mig och tobias ett tag så tänkte att jag kunde klargöra detta en gång för alla!
Jag och Tobias träffades i somras under yran veckan första gången och sedan dess har vi hållit kontakten till och från men alltid hittat tillbaka till varandra, dock så har vi vetat om varandra länge då vi båda spelar innebandy. Sedan vi träffades har vi haft en berg- och dalbana att ta oss igenom men har alltid funnits där för varandra och sedan lite mer än en vecka tillbaka kunde vi äntligen säga att vi är ett par, och vår första vecka tillsammans har varit i en form av perfektion. Han är inte som någon annan jag träffat, han är så omtänksam och snäll, fin och underbar allt det man sökt efter har jag hittat och jag är så lycklig nu. Min pojkvän är en av mina bästa vänner, allt som händer kan vi lösa tillsammans och det gör allt så mycket lättare. Jag är så tacksam över att jag har han vid min sida och det gör varje dag till en av de bästa. ♥ 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?