11.19
Publicerat den

 
fredag: var min stora 18 årsdag, den spenderades med släkten, tobias och ida. tobias kom ju då hem ifrån sin turkiet resa vilket var världens bästa present enligt mig. dock så var hela dagen i levande perfektion och jag fick exakt det jag ville ha och lite mer. jag och tobias gick och la oss direkt efter hockeyn då jag skulle upp och jobba dagen efter, men hela dagen var precis som jag ville ha den!
 
 
 
lördag: denna dag är den bästa dagen på länge, fick spendera den med världens bästa brudar och några sköna killar, började festa vid två tiden och sedan var det middag och prisutdelning som gällde, jag kan inte riktigt återberätta mycket av denna kväll, men det satt ett leende på mina läppar under hela kvällen. ifrån middagen tillbaka på fest och sedan gick vi vidare på krogen där jag träffa tobias och en massa andra, resten av kvällen spenderades på dansgolv och i tobias knä och tusen pussar. tog sedan två timmar för mig och tobias att ta oss ifrån cuprum till lugnvik, när vi äntligen kom fram matade vi mina hundar med ostkrokar och sedan dunstade vi ner i sängen där vi låg och sov så sött. söndagen i sig fick spenderas på mcDonalds och sedan sovandes i simons soffa. hoppas ni hade en toppen helg! puss



Anonym

Vad fick du pris för?

Svar: årets framsteg!
Josefine Wahlström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?