svar på frågestunden.
Publicerat den

är du på g med någon?

-  Ja jag är på g med någon , en riktigt fantastisk person.

 har du något nyårslöfte?

nej jag har inte riktigt tänkt på nyårslöften, men om jag hade något skulle det nog vara att lägga ner mer tid på det som gör en lycklig och får en må bra än att slösa tid på det som gör en olycklig.

 

föredrar du att leva som singel eller är det bättre att dela sitt liv med någon?

- Jag föredrar att dela mitt liv med någon, men samtidigt så vill jag inte bara ha någon, utan om jag gillar någon så vill jag verkligen dela mitt liv med den personen men om inte så är det väl helt okej att vara singel! jag har inte haft ett dåligt singel liv, men just nu har jag det inte så dåligt heller. 

Vad är dina nyårlöften? 

som sagt så har jag inte riktigt något nyårslöfte!

Vad är det bästa som hänt dig 2012? 

- tror det var när jag beställde biljetter till justin biber!

Vad har du gjort under 2012?

-tänkte göra ett inlägg angående detta senare!

 
Är det något du ser fram emot 2013 lite extra? 

- ja, jag ser framemot att fylla 18, åka på justin bieber och förhoppningsvis ha en helt fantastisk person i mitt liv , resa med mina vänner!

Hur ska du se ut på nyårsafton? 

såhär såg jag ut på nyårsafton!

 

 

Vart skulle du vilja flytta om du fick välja? 

jag skulle vilja flytta till new york, bara testa på hur det är att leva där.

 
 

Vad är du mest tacksam över? 

-jag är mest tacksam över mina underbara vänner, jag förtjänar dom inte i alla lägen men på något sätt så verkar dom inte lämna mig, ni är det bästa jag har!

Hur ser ditt dröm-boende ut? 

-svårt att svara på, jag vill gärna bo i ett hus, men ett dröm-boende som jag haft länge är just en kopia av carrie bradshaws lägenhet i Sex And The City!!


Hur ser din framtid ut inom de närmsta åren? 

- förhoppningsvis har jag träffat en kille som jag älskar, har ett jobb och en bra framtid och självklart hoppas jag min bästa vän står mig lika nära som hon gör idag.


Vad vill du bli när du blir stor? 

- jag är osäker på vad jag vill bli när jag blir stor, men jag utbildar mig till egen företagare så kanske något sånt eller jobba i en klädaffär. då jag älskar kläder!!


Din högsta önskan? 

- min högsta önskan är att leva ett lyckligt liv, med underbara personer!

Om du fick bestämma hur skulle ditt liv se ut om 10år?

- om tio år är jag 27 år, känns som en evighet. men då har jag förhoppningsvis ett jobb och karriär, en pojkvän som jag lever med och kanske påbörjat en familj, skulle vara mysigt. 
Om du fick bestämma hur skulle ditt liv se ut om 20år? 

- då håller jag nog på att hamna i 40-årskrisen. då hoppas jag att jag har en familj, förhoppningsvis gift mig och har ett stadigt och lyckligt liv tillsammans med mina nära.
Om du fick bestämma hur skulle ditt liv se ut om 30år? 

- 47 år, detta är väldigt långt borta men jag hoppas iallafall att jag lever lyckligt med min familj och vänner!

Favorit-outfit? 

-jag gillar vanliga t-shits och några svarta jeans till, det är en sådan avslappnad outfit som passar till vardags, jag älskar dock leggings att ha en stickad tröja en söt kjol och ett par svarta leggins och ett par boots, det funkar alltid!

Favorit-blogg? 

- min favorit blogg har varit Kenzas, sedan jag började läsa bloggar och blogga själv, det finns ingen som inspirerar mig så mycket som hon gör!


Favorit-färg? 

-naturliga färger som, vit, svart, rött och sådant!

Favorit-djur? 

jag älskar zebror, alltid tyckt de är så vackra och fascinerande!


Favorit-land? 

- Sverige och Amerika. 


Favorit-band? 

- mumford and sons helt klart, deras låter är det finaste och bästa jag vet att lyssna på.


Favorit-artist? 

- jag har inte riktigt någon favorit artist så, jag lyssnar på massa olika och kan inte avgöra vilken av dom som är bäst. 


Favorit-musik? 

jag lyssnar på allt, det går inte riktigt att avgöra vad jag har för favorit musik, men mumford and sons står väldigt nära mitt hjärta.


Favorit-minne? 

- mitt favorit minne är nog min sista tid med mig farfar, när jag fick reda på att han hade cancer var det som att hela miin värld och det jag visste fall samman. jag insåg att jag skulle förlora en person som jag älskat hela mitt liv som jag förstod att jag inte skulle kunna få tillbaka. alla de tankarna gjorde att vi kom närmre än någonsin och jag saknar honom mer och mer för varje dag.


Favorit-sak? 

- min mobil helt klart, och min innebandy klubba.


Favorit-ord? 

- jag har inget riktigt favorit ord.


Favorit-känsla? 

min favorit känsla är när man är sådär kär så man är pirrig, lycklig och känslosam samtidigt!


Favorit-film? 

- just nu LOL, jag tycker den är så mysig, fin och sann.

 
             

Favorit-serie? 

- the oc, one tree hill och gossip girl.


Favorit-doft? 

- herrparfym, särskillt den jag får lukta på mycket nu.


Favorit-dröm? 
- min stora hemliga dröm!


Cola eller Fanta? cola.
Film eller Serie? båda, omöjligt att välja.
London eller New York? new york och london! 
Justin eller 1D? justin bieber såklart.
Gitarr eller Piano? beror på, gillar båda!
Innebandykillar eller Hockeykillar? innebandykillar helt klart!
Singel eller relation? relation!
Skola eller lov? båda, jag gillar skolan men jag gillar att bara få vara också.
Dålig andedräkt eller gubbsvett? skulle inte klara av något av det helt ärligt. 
Dag eller natt? båda, det är svårt att avgöra det finns så mycket kul som händer på natten också precis som på dagen.
Sommar eller vinter? - båda där med, jag älskar värmen men jag älskar samtidigt vintern då man får ta på sig mysiga tröjar och krypa ihop under en filt framför en brasa med varm choklad.
OC eller OTH? -omöjligt att svara på, växte upp med båda dessa serier!
Robert Pattingsson eller Justin Bieber? robert pattinson!
Adam Brody eller Benjamin McKenzie? adam brody!

Vems liv skulle du helt vilja ha? 
Marissa Cooper eller Summer Roberts?  summer roberts.
Kirsten Cohen eller Julie Cooper? kirsten cohen.
Brooke eller Peyton? brooke.
Hayley eller Brooke? hayley.
Peyton eller Hayley? hayley.
Miranda, Charlotte, Samantha eller Carrie? helt klart carrie.

sist men inte minst, Vem är din bästavän och varför? (behöver bekräftelse??) 

Min bästa vän träffade jag då jag var fyra år, då flyttade det en ängel ifrån frösön och hamnade i lugnvik hos mig. sedan dess har vi hållit ihop. hon är den jag alltid kan räkna med och alltid är rädd för att förlora, jag skulle inte klara av att leva mitt liv utan henne. hon är den som alltid vet hur man kan få mig le när livet bara är så pissigt som det kan vara när man är i denna ålder. Hon är helt enkelt mitt allt, jag pratar självklart om ida sjödin. vi har aldrig tråkigt och skrattar alltid. hon är en sån fantastisk människa på alla sätt. 

 

vad tycker du om Östersund ?

 - jag gillar östersund, jag är född och uppvuxen här. det är en liten mysig stad med mycket människor, precis som på andra ställen så snackas det mycket men man får helt enkelt lära sig att ha huvudet högt för det kommer alltid vara folk som försöker trycka ner en. Men östersund i sig är vackert och underbart, dock så skulle jag inte tacka nej att bo i en större stad!

gillar du att resa?

 - jag älskar att resa och hoppas att jag kan resa runt lite hur som helst när jag blivit lite äldre.

 

det var det de, blev ett gäng frågor ändå. hoppas ni fick svar på det ni ville! nu ska jag återgå till att ligga i sängen och bara mysa framför någon bra film! 

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?