12.17
Publicerat den

lördagen gick inte som planerat. matchen gick super bra tills jag blev knockad av ett bakhuvud i mitt huvud och föll pladask ner och slog i huvudet i golvet, en hjärnskakning fick bli mitt avslut på matchen. dock så är vi på gång nu, så bra som vi spelat på slutet, helt sjukt. tycker om dessa brudar. istället för att dra mig ut på en fest som jag och mina vänner sätt framemot så hamnade jag i sängen och låg där hela kvällen tills tobias drog med mig ut på en promenad istället. idag är det iallafall söndag, älskade slappa söndag. kommer vila mig hela dagen så jag kan träna på tisdag igen. och vart gör man inte det bäst än ute på landet, tror jag åker iväg till tobias emot kvällskvisten. kommer bli perfekt avslut på denna helg. hoppas ni får en fin söndag, det förtjänar ni allihopa!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?