en lista för tidsfördriv.
Publicerat den

 
1. Vad heter du?
Ida Josefine Kristina Wahlström.
 
2. Vad kallas du för?
det varierar faktiskt, men mina vänner säger ofta jozzan, i innebandyn säger dom josse, jossan eller wahlström.
 
3. Vad vill du att folk ska kalla dig?
det har inte riktigt någon betydelse för mig, josefine eller jossan funkar bäst för mig dock.
 
4. Vad gör du just nu?
ligger nedbäddad i soffan brevid peaches och äter blåbärspaj.
 
5. Vad var det tråkigaste med din dag?
Det tråkigaste kommer bli att ta itu med samhällskunskapen.
 
 
6. Vad har du på dig?
blå t-shirt, svarta leggings och tjocksockar.
 
7. Vad har du gjort idag?
legat i sängen och städat lite. 
 
8. Vad var det roligaste med din dag? 
det roligaste har inte skett än, ida och jag ska ha vårat söndagsmys framför solsidan och det kommer garanterat vara det roligaste.
 
9. Vad skulle du egentligen vilja göra nu? 
jag skulle vilja ligga på en strand och sola, och äta melon och jordgubbar.
 
10. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
då skulle jag kliva upp på morgonen och köra ett riktigt träningspass och sedan avnjuta en god fika på staden med goda vänner, och sedan fram mot kvällen skulle vi gå ut och festa som aldrig förr.
 
11. Om du tittar åt höger, vad är det du ser?
Jag ser min svarta hund som ligger och tuggar på sitt ben och samtidigt blir attackerad av en av valparna.
 
12. På tal om höger, är du höger eller vänterhänt?
Jag är högerhänt.
 
13. Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med?
Massa, perfektion av alla dess slag. just allas kamp till att vara perfekt, fast man redan är perfekt som man är.
14. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Sommar är det bästa jag vet, men samtidigt så gillar jag hösten, vinter och våren. alla årstider har sina bra och negativa sidor.
 

15. Vilken högtradition är din favorit, julen, midsommar, påsk etc? Och varför?
Julen, helt klart. då samlas hela släkten och umgås.

16. Beskriv den perfekta outfiten?
min röda jacka ifrån hm, svarta stuprörs jeans, vit stickadtröja, svarta hunter stövlar och en fint halsband till det följt av en fin väska.

17. Välj något inom modeindustrin som du skulle vilja rädda svenska folket ifrån genom att banna, som t ex gröna strumpbyxor, boyfriend jeans etc?
crocs, dessa fula "skor", tanken att jag själv burit sånna gör mig spyfärdig.

18. På tal om mode, din favoritbutik?
Jag kan inte välja en men jag handlar oftast på H&M, Monki och gina.

19. Favoritplagg som du har i garderoben? Får gärna illustrera med bild.
Just så är det nog mina t-shirts ifrån monki.
 
20. Favoritoutfit som du har haft på dig hittills i ditt liv?
 
21. Favoritplagg på en man?
Någon snygg skjorta, mobilväska och jeans följt av ett par snygga skor.

22. På tal om killar, vad föredrar du, svenskar eller utländska?
Det beror helt på hur de är som person, det har egentligen ingen betydelse vart de kommer ifrån.

23. Beskriv en egenskap som du skulle vilja att din framtida man ska ha, t ex mörk röst
muskliga armar och magrutor. men mest av allt vill jag ha en snäll och omtänksam man.

24. Vad är det mest romantiska en kille gjort för dig?

faktiskt, gett mig blommor och choklad.

25. Vad är det mest romantiska du gjort för en kille?
 oj, svår fråga. jag vet faktiskt inte själv. de måste nog killen besvara.

26. Vad är den perfekta presenten? Ifall du skulle fylla år imorgon.
En utlandsresa och det super fina linnet ifrån gina!

27. Vad är den hemskaste presenten du fått?

28. Cola eller fanta?

cola, men just nu är jag sugen på chailatte.

29. Choklad eller sur/salt godis?
ALLT!

30. Sallad eller McDonalds?
En god sallad på restaurang eller fik, men sedan har McDonalds en jäkla god cesarsallad!

31. Myskväll eller utekväll?
Både och, det beror helt på humöret.

32. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?

-

33. Pengar eller kärlek?
Kärlek

34. Tåg/buss eller bil?

Jag älskar allt, men jag tror ändå bil står högst på listan.

35. Bloggen, instagram eller twitter?
Instagram.

36. TV eller Dator?
Dator eftersom det jag ser på på TV:n går lika bra att se på, på datorn.

37. The Notebook eller Fast and the furious filmerna?
The notebook, det finns ingen finare kärlekshistoria än den. Och hur snygg är inte Ryan???

38. Roligaste fyllehistoria?
Midsommar 2011.

39. Pinsammaste fyllehistoria?
Midsommar 2011..

40. Om du läser bästa vän, vem tänker du då på?
Ingen annan än den bästa, ida.

41. Något som du är riktigt rädd för? Spindlar, framtiden, att misslyckas etc.
Spindlar, att bli lämnad ensam och att aldrig få känna på kärlek.

42. En vacker mening som har fastnat hos dig?
"jag älskar dig" är alltid fint men något jag verkligen fastnat för är "me and you, just us two" ifrån sex and the city.

43. Dra ett skämt?
hmm.. hjärnsläpp och brist på skämt..

44. Ditt finaste minne från dina gymnasietider?
första dagen. var otroligt nervös minns jag och det var så oerhört pinsam stämmning i klassen.

45. Det roligaste som hände dig under gymnasiet? T ex, faceplanta (ramla framför alla på ansiktet).
Just nu kan jag inte komma och tänka på något, men jag har ofta roligt på skolan så.

46. Något som du önskar att du kunde ha gjort under gymnasiet? (t ex vara mer social, vara mindre social)
Jag har fortfarande tid att ändra på mig om det var något men jag trivs bra med mitt val under gymnasiet och det andra.

47. Något som du vill uppleva i livet som du inte hunnit göra än?
Jag vill resa med någon jag tycker om eller mina vänner, bara ta oss ifrån sverige och göra det vi känner för.

48. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
städa rummet, göra samhällskunskapen och se på solsidan med ida.

49. Beskriv din favoritscen från en film/serie alt. länka med youtube.

 

världens bästa one tree hill.

http://www.youtube.com/watch?v=7kCxXDpSvZ0&feature=related ) märkte att videon inte funkar för alla.

50. Berätta tre saker om dig själv som ingen vet? (sjunger i duschen, äter baklänges middag etc).

1. jag sjunger alltid när jag duschar.

2. jag bryr mig alltid även om jag ofta låtsas som att jag absolut inte gör det.

3. jag har svårt att gå ut utan smink.

 

 

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?