hej mitt vinterland, nu är jag här!
Publicerat den

bilderna är tagen av ida sjödin. 
fredag, fredag älskade fredag. vaknade upp brevid ida och bara någon halv timme senare satt vi framför julkalendern och myste med fika, inte vanligt att jag tar mig upp så snabbt faktiskt, endast två personer det händer med, men det kan ju vara en positiv sak då behöver jag inte oroa mig med att jag ska komma försent. dock hade inte det gjort något idag då vår lärare var sjuk så lektionen var meningslös, efter ungefär 40 minuter satt vi på bussen hem igen. en massa fika och andra onyttigheter har i stort sett hela dagen bestått av, mat, mat och mera mat samt mer eller mindre dans inne hos ida då vi försökte oss på gangnam style dansen, jag tror inte jag skrattat så mycket på länge. annars har dagen för det mesta varit lugn, har myst framför en julfilm nu på kvällen och nu ligger jag i sängen och laddar inför matchen imorgon. hoppas ni har en mer fartfylld fredag då det sett ut så på min instagram. trevligt för er. ha en fin natt!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?