22.41
Publicerat den

 
vinterkänslor, åh vad skönt att det ligger snö på marken och lyser upp dessa svarta kalla dagar. idag har jag dock varit irriterad på snön då den insisterade att bara blåsa omkring i ansiktet på mig så jag blev blöt. Annars så har dagen varit mycket bra, har hunnit med en del och sedan hade vi ett rejält styrketräningspass ikväll som kändes otroligt härligt efter det var över, hoppas det känns lika härligt imorgon då jag ska upp igen. Imorgon får jag även lov, inte alla som kan säga att de får de, men jag går på jullov, mitt näst sista och det ska bli otroligt härligt och jag får starta lovet på bästa sätt också, träning och sedan vidare emot ett av mina nya favorit ställen, borta på landet. nu ska jag ta mig an de sista gossip girl avsnitten då jag inte hann med det igår. ha en fin onsdagkväll!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?