10.41
Publicerat den

gårdagen bjöd på en massa stress för min del, försov mig på morgonen så fick kuta iväg till bussen i spöregn, kom till skolan hade nationella prov i engelska utan förvarning, somnade under läsningen av detta, hade sedan UF lektion, blev inte så stressigt under den lektionen, det enda som var va att vi slutade tio över fyra och jag skulle vara i brunflo klockan sex, så det blev en snabb visit hem på ungeför tjugo minuter och sedan så blev det bara att packa om och åka in till staden igen. Tog en träningspass med bästa brudarna och sedan åkte jag och handlade med tobias för att senare kunna krypa ner i soffan och äta meloner. det fick göra dagen så bra, att få komma hit och bara må gott i timmar och sedan somna så sött i hans famn. hoppas ni hade en lite lugnare tisdag än mig! puss






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?