15.01
Publicerat den

solen skiner och jag är lika glad som jag är på bilden ovan. östersund bjuder på fin väder och jag har varit och sagt hejdå till min kära moster som jag snart kommer få träffa igen, men det känns alltid som vi är borta ifrån varandar för länge, vill ha henne här med mig jämt och ständigt. annars så sitter jag just nu på balkongen och försöker få lite färg, lycka till säger jag med min hud som är lika blek som den lilla snön som finns kvar. dagen i sig kommer spenderas med tobias, vad vi gör får återstå att se, det blir iallafall en tripp ut på landet. kan ju bli mysigt det med. ha en fin röd måndag på er! 



your classmate :)

“Everytime you smile at someone, it is a gift to that person, a beautiful thing that makes people to smile back.” :)

Svar: ah thank you!!! this makes me smile even more!! :)
Josefine Wahlström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?