02.46
Publicerat den

med tanke på att jag nyktrat till nu så kan jag ju passa på att skriva. Startade av helgen med en lugn kväll och ikväll vart det festligheter med gamla klassen. efter en hel del sång, gamla historier , en massa skratt så drog några vidare till andra fester men kom snabbt tillbaka till våran reuinion. det var bättre där. kvällen fick avslutas med skön musik under ett täcke med härliga människor och sedan en promenad hem med mer skratt och snack som nästan fick mig att sätta mig på backen för att andas. jag har haft det så bra och det hoppas jag ni har haft med. imorgon vankas det inventering och jag vill nog hellre begrava mig under täcket och inte se ljuset under hela söndagen men så kommer ej fallet bli. men ha en fin lördag/söndag! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?