det går emot ljusare tider.
Publicerat den

hade trevligt natt besök av min fina vän ida inatt som fick prata med mig in i natten för att jag hade så mycket i mina tankar. dock så börjar allt klarna upp nu, och det känns bättre och bättre. och annars så har lovet snart gått och jag har spenderat all min tid med ida och sedan på planen med en klubba och en boll. jag har spelat en jäkla massa innebandy dvs. det är något jag aldrig kan lessna på, det är lika roligt varje gång man knyter på sig skorna och sätter på sig de fina matchstället och går in på planen för att lira. åh vilken underbar känsla.  inatt spenderar jag ännu en natt brevid min bästa vän. så ni får ha en fortsatt trevlig kväll för min kväll har redan blivit toppen på många olika sätt! godnatt!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?