grattis i efterskott!
Publicerat den

fy skäms på mig som inte tog mig tiden att gratta dig på denna kära plats. för två dygn sen fyllde en av mina närmsta vänner, norsken såkallad 18 år. stort grattis till dig min fina hoppas du hade en toppen dag!
torsdagen blev inte riktigt som planerad och jag hamnade på en annan plats istället för platsen jag skulle. men jag gillade att vara på platsen jag var på. nu pratar jag i koder märker jag. det är en sådan skön känsla när man känner att allt har ordnat sig och att man inte längre behöver gå med en klump i magen och undra vart man har vissa och vart inte. dagen i ära har varit en enda spanska lektion med en skön lärare och sedan en massa fika hos ida, jag älskar att vara hos ida. det är som att vara i paradiset. efter vi levt oss bort en stund och jag tagit min powernap i hennes säng så var det dags att göra oss i ordning inför middagen. innan vi begav oss emot julia för lite snack och annat häng. hoppas ni har haft en bra dag.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?