23.12
Publicerat den

tusentals känslor som virrar runt i kroppen som gjort mig så orolig hela denna helg, fredagen fick bestå av innebandy tittande med två för bra tjejer innan jag och ida sedan spenderade resten av kvällen framför gossip girl i hopp om att vi kunde få mig tänka på annat. dagen i sig har bestått av att mamma har tröst shoppat med mig, men inte ens nya kläder och skor kunde få mig på andra tankar dock så tackar jag inte nej till denna dag, jag har fått kvalitetstid med min moder och fått diskuterat dessa kvinnoproblem, följt av en fika med familjen och sedan lite tid med min bästa vän för att sedan ha en lugn sällskapsspels kväll med familjen igen. de finns verkligen alltid där. vad jag köpt kommer visas när jag har på mig det, för jag tror inte jag har tid att ordna med det imorgon då jag glider iväg på innebandy och sedan troligtvis inte hem igen. nu ska jag och min broder kolla på något roligt för att få honom att släppa sina onda tankar ett tag! jag är en super syster ibland. men hoppas ni har haft en helg som är värd att minnas! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?