01.36
Publicerat den

fredagen kunde inte bli så mycket bättre än vad den var, bakade kladdkaka såg på film , tände en brasa, drack någon drink som är fruktansvärt god, plus att jag hade grymt sällskap som fick mig le hela kvällen lång. inte nog med det så fick jag vakna med ett leende på läpparna också och sedan bege mig till syster för lite lunch och sedan vidare emot sundsvall för en förlust emot serieledarna, men den smällen kan man ta. ikväll fick jag lite kvalitetstid med min närmsta vän, hon om någon vet hur man kan få mig skratta så det gör riktigt ont i magen, ungefär träningsvärksont. nu ska jag gosa ner mig framför en film och kanske invänta sovsällskap, om inte så får jag väl sova själv inatt då. ingen höjdare. hoppas ni haft en super bra lördag alla solstrålar där ute!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?