13.07
Publicerat den

har inte kunnat sätta mig ned vid min dator dessa dagar för att få till ett inlägg för er. Kände att om jag ska skriva ska det vara något som kan locka lite till att läsas iallafall. Under dessa dagar har jag varit i fotostudion för att påbörja vårat kära UF företag på massa olika sätt. Nu har vi äntligen kommit igång och det är en stor lättnad. Allt börjar falla på sin plats. Annars så är har jag fullt upp med planerande inför fredagens bravader, det står halloweenfest på schemat och det finns massor att fixa. Inte nog med det så ska jag ta ett break ifrån mitt 3 månaders vilande och ta mig ett träningspass innebandy ihopp om att jag ska kunna få spela igen, redan nästa vecka. jag klarar inte av att vila längre, det har gått en dag för mycket. nu måste jag fortsätta att läsa om demokrati. ha en bra onsdag!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?