this world will never turn out right.
Publicerat den


Jag är för tillfället oerhört tveksam över allt i mitt liv.
Jag är bra på att visa vad folk betyder för mig.

Jag gillar inte mitt stora behov av godsaker.
Jag är dålig på att säga nej till ungefär allt.
Jag gillar att göra spontana saker och inte planera allt.
 
Jag fotograferar väldigt mycket när jag druckit.. inte med mening..
Jag älskar när jag är ledig och kan följa med mina vänner på äventyr.
Jag vill ha nästa sommar då jag följer med min vän till usa om det går som planerat!
Jag vill hitta det rätta för tillfället.
Jag har på mig ett av mina favorit plagg, en vanlig vit tröja.
 
Jag dricker helst beroende på tillfälle, men dricker gärna en sådan just nu!  
Jag hör ljudet av mumford and sons - sigh no more!
Jag är rädd för att inte veta vart jag i livet kommer hamna.
Jag är pinsamt dålig på att redovisa tyvärr så dåligt.
Jag växte upp med en lila glittrig prinsess klänning och plast skor, lyssnande på guns n roses.
Jag är beroende av mina vänner.



Gustav

Har du hör mumford & sons nya album (Babel, som var på bilden)?
Sjuuukt bra!!



URL: http://Johnnenochgustav.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?