Hej tisdag, fast måndagen var bättre.
Publicerat den

måndag, kall och grått. började dagen med ett mindre samtal innan jag satte mig med hörlurarna i öronen och en längre prov framför mig. dagen rullade sedan vidare med matte då vi fick go fika och lekte hänga gubben då vi var alldeles för lite folk på lektionen för att julavsluta på ett bättre sätt. Tog mig sedan emot hackås för lite måndagsmys som börjar bli mer och mer som en tradition för min del, god middag, god efterrätt framför de två första beckfilmerna innan man dunstade ner i sängen och somnade så gott så. en av de bästa dagarna på länge kan jag lova. nu fortsätter tisdagen och ikväll väntas det innebandyträning, ska bli skönt att få springa bort kladdkakebiten man tryckte i sig igår, men ack så gott det är. ha en bra tisdag! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?