10.16
Publicerat den

det är kvällar som igår som jag är så oerhört glad att jag har de vänner jag har. det gör ont, men det gör mindre ont när jag är med dom som jag vet bryr sig. 
idag är det den 13 december, lucia dvs. ida bjöd hem mig till henne på lucia fika efter en natt med lite sömn och mycket snack. gröt, lussebullar och nyttig chokladboll med juice fick jag serverat. njöt varje minut innan vi sedan var tvungen att bege oss emot skolan, ingen plats man vill vista sig på för tillfället. dagen kommer bestå av träning, och lucia mys. mer om det senare, har redan missat en timme av lektionen så bäst jag tar tag i det här nu. detsomgörmestontärattnågonannankanfådignuprecissomjagville.

ha en trevlig torsdag!! snart är det helg, åh älskade helg!



Du vet vem!

Kommer alltid bry mig om dig! ❤



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?