onsdagslista
Publicerat den

1. Känner du dig spirande lycklig och glad nu när vinter är här?

Ja, jag gillar vintern då får jag spela innebandy dagarna om och sedan är det så himla mysigt under vintern. Med snön som lyser upp alla mörka dagar och att man får dra på sig stickade tröjor för att försöka hålla värmen och inte frysa ihjäl. Att få ligga framför en öppen eld och dricka varm choklad eller varför inte ha filmkvällar med sina närmsta vänner. Jag tycker vintern är en helt otrolig årstid, dock så älskar jag sommaren och värmen! 

2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i vinter?

mina fina stickade tröjor och de simpla t-shirtsen ifrån monki.

3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

jag spelade en himla massa innebandy, dag ut och dag in. varje helg var jag iväg på något och om jag inte var det hade vi träningshelg eller liknande. så hängde med super goa brudar hela vintern och det slutade inte först vid mars. så mitt liv bestod till mestadel av innebandy, lite tragiskt kanske att man inte hade någon fritid till att göra annat men det är väldigt underbart att bara få spela hela tiden, så jag klagar verkligen inte.

4. Vad gör du om dagarna egentligen?

Jag vaknar och åker till skolan, åker hem, sover, äter, tränar, åker antingen hem eller till tobias. ungefär samma varje dag. vilket rutnät.


5. Vad har du för frisyr?
långt dött hår, som bara hänger. många tycker det är vackert jag tycker det är gräsligt. dags att boka en tid hos frisören!

6. Vad lyssnar du på för musik?

Mumford and sons, Erik Hassle, the sounds, miss li och linnea henriksson är det som spelas dagligen i mina öron!

7. Vad läser du?
Läser mest bloggar, och annars så läser jag olika tidnignar på internet.
 
8. Senast inkomna sms?

"Ja du får de om du vill, annrs får vi vänta till söndag och måndag :) " från tobias 

9. Vad är bäst med sommaren?

Allt är posetivt med sommaren, värmen, de sena sommarkvällarna, sola , äta jordgubbar , bada och resa. att få umgås med de man tycker om hela dagarna långa och festa när och vart som helst. festivaler och utlandsresor, det finns inget negativt alls med sommaren, det är bara en ren glädje. dock är inte sommaren den bästa här i östersund, men på något sätt lyckas sommaren bli perfekt på sitt sätt.

10. Vad är sämst med sommaren?

det finns inget som är sämst med sommaren, och om det var något ska det nog vara att värmen inte hittat hit riktigt på några år!

11. Senast köpta plagg?

två tröjor ifrån monki som används alldeles för lite.

12. Ditt bästa skönhetstips inför våren?

oj, att inte tvätta håret varje dag, jag gör det nu och tycker att det blir fett på en gång, dock har jag den turen att det inte syns på mitt hår när det blir det. smörj in dig varje dag och tvätta ren dig! det är väl det vanliga, inte är jag någon som ge skönhetstips, tycker ni istället ska läsa det i tidningar eller liknande!

13. Hur ser du på framtiden?

Jag vill ha ett jobb, vara kär och lycklig. flytta ihop med pojkvän eller en nära vän och ha alla nära och kära lika nära som de står mig nu. Förhoppningsvis har jag lyckats åka runt och rest lite och fått bocka av vissa punkter på listan "before i die" . 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?