förändring i min vardag.
Publicerat den

gårdagen fick bli en lektion på ungefär en timme innan jag drog mig emot frisören och klippte av för mycket att håret. men snabbt gick det utan att jag visste ordet av det så var det gjort. som tur är så växer det ju ut, och förhoppningsvis ganska snabbt. då huvudvärken tog över så passade jag på att ta bussen emot tobias och somnade i hans säng innan jag visste ordet av det. vaknade till när han kom hem och sedan bjöd han på gomiddag. perfektion är vad måndagen var. det var underbart. nu sitter jag återigen i skolbänken och försöker att blunda så mycket jag kan då ljuset är för starkt. hoppas ni har haft en bra måndag och får en bra tisdag!



Your classmate

when you said you'd cut your hair to Pernilla, I would say not to do it cz I luvd your long hair but(did't dare to say it 2u)...
You did it anyway and guess what, You look more cuter than before :) and very Beautiful, gorgeous and sweet with that short hair.

Svar: Oh my, thank you so much!!! that made my day! :) just remember you can tell me what you think I appreciate it more than you think! :)
Josefine Wahlström



URL:


Your classmate

I will <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?