23.36
Publicerat den

jag kan inte förstå hur det kan vara så skönt att ha uppsatt hår, jag riktigt njöt idag när jag satt i skolbänken och inte behövde göra den klassiska "dra luggen bakom öronen" och se allmänt störd ut. men snart är det över då håret inom snar framtid klipps av. kommer bli något nytt om jag inte gör som förra gången och fegar ur. nog om detta med hår. hade spelarmöte med skönbrudarna ikväll och mat och god morotskaka bjöds det på, samt skratt och annat som vanligt. efter det en lugn och sansad träning, var knappt trött helt ärligt men ibland ska man ha sådana träningar, kan tänka mig att träningen imorgon blir lite värre. nu ska jag snart krypa ner under täcket för lite sömn, är ganska trött idag trots sovmorgon. hoppas ni har haft en bra tisdag!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?