19.53
Publicerat den

har inte haft någon tillgång till internet under gårdagen då jag stannade kvar hos tobias för lite tid tillsammans och hjälpte till med städning och fick mig en god kaka till middag, inte nog med det så rullade vi igång ett gäng beck filmer i vanlig ordning och hade det lika bra som alltid. annars så fick ingen av oss någon direkt sömn då vi båda vänt på dygnet så när klockan ringde vid 6 så ville jag helst kasta mobilen in i väggen och dra täcket över huvudet. men det var det man ville göra, istället så drog jag mig upp slängde på mig kläderna och sminket i vanlig ordning och vinkade iväg tobias innan jag själv skulle med bussen som går 07.00, då jag egentligen kliver upp då jag är hemma. men inget jag klagar på, trivs helt ärligt jävligt bra där ute på landet.
har idag haft lite kvalitetstid med min bästa vän och skrattat en hel del, inte nog med det så tryckte vi i oss alldeles för mycket mat så nu har jag matkoma och ligger i soffan med big bang theory visandes på tvn. livet är ju inte så dumt trotsallt och bättre blir det. hoppas ni alla har en bra dag! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?