23.52
Publicerat den

söndags mys med familjen med fruktsallad, my sisters keeper och annat gott. Den där filmen får mig att minnas vad cancer förstör mycket, min farfar dog i cancer för några år sedan och jag tror jag aldrig kommer släppa det, kommer aldrig glömma när han låg där i sängen med tårar i ögonen för han visste inte hur länge han hade kvar. hur han varje dag kallade mig sin ängel och höll min hand. Kommer det någonsin finnas riktigt botemedel emot cancer, så man slipper bli helt skärrad så fort någon nämner cancer. nu kom min hund in och tar upp hela sängen så bäst att jag drar mig emot den så jag slipper sova på fotändan. godnatt alla nattmänniskor.



ERIKA EDORSSON

Så fin film. Min morfar dog av cancer förra året och man blir bara så arg vad cancer kan göra mot någon.. :/

Svar: åh fy.. ja det är absolut inte lätt!!
Josefine Wahlström



URL: http://edorsson.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?