senaste veckorna!
Publicerat den

 
åkte segway och hade myskväll med mina flickor.
 
gick runt i skogen med pappa och hundarna i mina stövlar.
 
gjorde gott kvällsfika efter innebandy träningarna som tog kål på en.
 
fick vara med om soliga och gråa höstdagar med vänner.
 
var på reunion med gamla klassen och fick mig en mysig stund med min lilla fläckiga valp.
 
firade mammas födelsedag och fick efterrätt på en vardag, min favorit fruktsallad.
 
köpte in lite nya t-shirts ifrån monki och fick mig ännu en vinterjacka som kommer användas flitigt.
 
var på picnik med frida och sov över hos sofie i hennes ensamhet.
 
ställde upp som "modell" för idas fotouppgift och efter fick jag världens godaste te.
 
firade kanelbullens dag och fixade riktigt gofika inför säsong starten av solsidan.
 
hade en hel innebandy dag och var glad sedan gick man till medicin direkt och fick tråkiga besked.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?