00.15
Publicerat den

 
fredag gott folk och denna helg kommer endast att bestå av innebandy. som sagt jag får inte spela men självklart så kommer jag vara på plats för mina tjejer. dagen bestod av mer mat än jag någonsin ätit i mitt liv tror jag, jag och ida beslöt oss för att dra en riktig lunch date hemma hos henne som bestod av massa onyttigheter som ledde till att vi spenderade kvällen i min säng med morötter, gurka , vitkål och dipp framför x-factor. 
nu när jag fått tid för mig själv så väntade duschen som var så kall att jag nu ligger med min ziperall under täcket och lyssnar på go musik. jag älskar känslan av att få krypa ner under täcket på kvällen, inte bara för att sova utan bara för att få lugna ned sig. Ni andra får ha en trevlig fredag!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?