But I'll only stay with you one more night.
Publicerat den

tisdag morgon och iskallt är det ute, varit uppe sedan 05.30 då jag var tvungen att hinna ta mig en morgondusch med tanke på gårdagens bravader. Inte nog med det så vaknade jag i panik då min säng började vibrera, det visade sig att jag i natt sovit med mobilen, bokstavligen. Så den låg nere vid fotändan utan att ha laddats något alls. Idag är det som vanligt en lång dag, men det gör mig inget för idag är jag på riktigt bra humör vilket är ganska ovanligt. nu när vädret blir kallare och kallare och inte nog med det så börjar vintern ta sin riktiga start då det är mörkt när man vaknar och mörkt när man ska somna, dag ut och dag in kommer det vara kolsvart med endast några få soltimmar vilket gör att jag bara blir tröttare och tröttare, men det ska inte dra ner mig nu för livet är på topp och inte ska jag glömma att jag ska på premiären av breaking dawn part 2 ikväll, vilka underbara dagar jag har haft. ha en fin tisdag! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?