10.02
Publicerat den

efter en riktigt bra innebandy träning väntades breaking dawn part 2, jag har aldrig varit med om liknande. jag var helt förtrollad av sorg och lycka i två timmar som filmen spelades, jag skakade och grät vid samma gång. de här filmerna är inte som andra, de här är för bra, för fina, för romantiska, för roliga. de har allt. Men nu är det slut, på riktigt slut både för och nackdelar men just nu ser jag endast nackdelarna då jag låg sömnlös inatt. jag har problem att fastna för filmer och serier, jag lever mig in i dem så bra att jag mår alldeles för dåligt när de tar sitt slut, kanske behöver jag hjälp men den hjälpen kommer jag aldrig söka, jag gillar den här känlsan, den får ens känslor att finnas på plats, för vad ska jag vara om inte känslosam. det är ju den jag är helt enkelt. tillbaka till verkligheten, idag är det onsdag snart helg igen men inte än, först har jag en innebandy match att ta itu med ikväll. ha en fin onsdag!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?