23.20
Publicerat den

tisdagen är över, och jag mår helt enkelt toppen. hade en super bra måndag, och en super bra start på tisdagen, vaknade pigg och glad då jag bara låg och tittade på den som låg brevid. kommer till skolan, gör ett prov och sedan fick man julfika, inte illa. inte nog med det så tryckte min handledare på praktiken i mig tusen skumtomtar under dagen som hon gömt bakom disken, det fick jag ju för sedan då vi hade mördar träning och jag mådde illa som fasen då vi sprang runt runt och upp och ner och vart vi nu sprang. men ändå så håller jag humöret på topp, kan vara för att jag mår bra just nu, och har sådan enorm längtan efter massa saker, som jul, nyår, saknade vänner, lov och vad som jag hoppas ska hända senare. men nog om det, för ikväll ska jag ta mig an de sista gossip girl avsnittet, känner redan att tårarna kommer. ha en god tisdagskväll! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?