23.10
Publicerat den

Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta
 
  • var dig själv och försök inte vara någon du inte är, jag hatar falska människor.
  • jag ältar saker mer än vissa andra, så du måste kunna lyssna och kunna förstå mig.
  • våga vara ärlig, ärlighet är vad allt är byggt på oavsett om det är vänskap eller en djupare relation.
  • få mig le och skratta, det är en av de viktigare punkterna.
  • då jag gillar att träna så är det alltid ett plus i kanten, särskillt om det är innebandy!
  • jag gillar söta saker, som söta gester eller sms då man inte riktigt är medveten om att det ska komma.
  • tycka om att gosa, håll om mig när vi ska sova,  eller ge mig en puss då jag inte anar det. 
  • jag är en människa som behöver få komplimanger och höra fina saker, dock inte hela tiden, men det är alltid skönt att få höra sådant som sätter ett leende på läpparna.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?