23.08
Publicerat den

Dag sju: Fyra saker du saknar
 
- min farfar. världens bästa och finaste som lämnade jorden för fyra år sedan, dock känns det som att de var igår. tänker på honom dag som natt och saknar han mer och mer för varje dag. han skulle ju vara med om så mycket saker som skulle hända i mitt liv hade vi bestämt, och varje råd du gav mig, de kanske inte alltid var de bästa men några har jag nytta av nu när jag blivit äldre. han var helt enkelt allt för mig.
- sommaren, vinter i all ära men jag saknar sommaren. värmen, sena kvällar med de bästa, utomhusfester, nattdopp, grillning, att få vara ute hela natten i shorts och linne och bara ligga i gräset och snacka skit medans man äter jordgubbar, det skulle vara helt perfekt. 
-Angelica Häreby, en av mina närmsta vänner. en person som  jag saknar så oerhört mycket. vi umgicks ungefär mer eller mindre varje dag förra året, vi spelade i samma lag och allt så det var inte så konstigt. men enda sedan jag träffade henne så har jag känt att vi har som passat så bra ihop, hon finns alltid där för mig och jag för henne. Så det är verkligen en människa jag saknar som in i bombens mycket.
- nian. jag älskar att gå i gymnasiet och jag gillar min klass, men attans vad jag kan sakna mina gamla klasskamrater. vi var helt enkelt som gjorda för varandra allihopa, vi var som en stor familj och det gick inte en dag då man inte skrattade eller försökte stå upp för man garvade så mycket. det var perfektion ifrån alla håll och kanter. dock så blickar jag framåt och känner ändå att jag gillar mitt liv så mycket nu och jag har den kontakt med dom jag behöver! 



Angelica

Åh vad jag älskar dig världens bästa Jossan jag saknar dig så det gör ont finns ingen som förstår mig så bra som du gör, så oerhört tacksam att du finns i mitt liv.



URL: http://angelicahareby.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?