16.51
Publicerat den

fredag: efter att ha umgåtts med min fina vän drog jag mig emot staden för att sedan sätta mig på bussen emot hackås. kändes som vi bara gled fram då det var hyfsat halt för bussen att åka ordentligt. blev bjuden på go middag och sedan en massa filmer och annat då inte tvn funkade så fick vi sedan gå igenom luleås förlust emot modo, det är inte ens tillåtet att förlora med så mycket som de gjorde men så kan det bli.
efter massa snack somnade vi tillslut och låg i sängen till sex-halv sju på lördagen, det var ju trotsallt jvm på tvn, så där låg tobias och åt tacogratäng ifrån gårdagen och jag åt tortilla chips som fick bli vår frukost innan vi tog bilen och köpte pizza. riktigt svulliga var vi, pizza och cider fick det bli precis som dagen före minus pizzan då. har haft det riktigt fint där ute, är så tacksam för mitt liv just nu. all den glädjen alla mina närmsta skänker mig med skratt och ord. huva vad bra det känns! hoppas ni hade två fartfyllda mysiga dagar!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?