13.33
Publicerat den

fredag idag, bara några dagar kvar till nyårsafton, vad har ni alla för planer? 
fick min nyårsklänning i julklapp, åh den är så underbart vacker, hoppas bara den klär mig lika bra som den klär min fina klähängare just nu. iaf, idag är det som sagt fredag, fick vakna upp brevid världens bästa vän vilket gjorde mig så glad, låg och snackade om allt för roliga saker inatt, tror vi aldrig har garvat så högt eller mycket någonsin, och då skrattar vi varje gång vi ses. tänkte sätta mig framför jvm nu innan jag drar mig emot tobias för lite mer hockey tittande, luleå möter ju nämligen modo ikväll, det ska bli mer än intressant att se hans reaktion när luleå vinner. hoppas ni får en fin fredag, ska försöka ta lite mer bilder för bloggen, den börjar bli lite små tråkigt. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?