10.53
Publicerat den

Dag åtta: Tre viktiga personer
 
 
Ida Sjödin
världens bästa och finaste vän, vi har varit vänner sedan vi var fyra år. genom dessa tretton år har vi aldrig haft ett enda bråk eller något som har stört vår vänskap på något sätt. vi är som gjorda för varandra, det finns inget som skulle vara så hemskt som att förlora dig, den tanken går inte ens att tänka. jag behöver dig för att leva mitt liv. du finns där oavsett vad jag gjort eller vad som hänt. du dömer en aldrig för något som hänt utan hjälper en hellre att lösa problemet. du är världens mest älskvärda person och jag är så glad att jag har dig.
 
Min fader
 
du har varit där enda sedan dagen jag föddes, alltid stöttat mig och stått vid min sida oavsett vad jag säger eller gör. du dömer mig aldrig och vill mig aldrig något ont. du förstår mig och finns alltid där. du kan läsa mig och mina känslor och vet exakt när jag behöver dig och när du måste hålla dig på avstånd. jag är så glad att jag har ett sådant starkt band till dig, för jag vore inget utan dig. 
 
Mina syskon

vi bråkar och bråkar men det ändrar inte min kärlek till er. ni är de viktigaste på jorden, och jag vet att jag alltid kan räkna med er, vi har alltid funnits där för varandra, vi tre. vi kan hitta på så mycket att göra men ändå så räcker det med att vi sitter i soffan och kollar på film så trivs vi. 
 
 
 
 




Ida Sjödin

Åh jag älskar dig!! Finns inte ord som kan beskriva dig! Men vi har ju varit vänner i 13år inte fyra :))



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?