10.06
Publicerat den

 
Fredag: åkte iväg till skolan för spanska prov och var lika fort därifrån, hem emot mig med min fina vän där vi käkade pepparkakor och drack te, väldigt fin start. Senare emot kvällen åkte jag hem till Tobias, senare begav vi oss emot persåsen för julbord med en massa trevliga människor.
 
Lördag: bjöd på trevligt morgonmys innan man hamnade i sporthallen för innebandy, framemot kvällen så tog jag mig till brunflo för trevligheter med fina brudar. Bettan hade 18 årsfest vilket var en lyckad kväll på alla sätt och vis. berusningen kom snabbt och allt gled runt på rosor. det var ett herrans liv vart vi än kollade, alla dansade och sjungande människor fick en att känna sådant glädjerus. glädjeruset fortsatte sedan i bilen emot hackås till en underbar människa.
 
Söndag: söndagen bjöd på huvudvärk och illamående då jag satt i sporthallen ifrån elva till sju för innebandy, först match för brunflos herrar och sedan en träningsmatch för oss damer. Kunde ju gått bättre men det är inte alltid lätt att må dåligt under match, dock vann vi med 10-1 så vi hade inget att hänga läpp för. fortsatte sedan söndagsmyset med ida under filtar framför solsidan och de två första avsnitten av julkalendern. Tänk att det snart bara är 20 dagar till jul, det är helt sjukt! 
Hoppas ni haft en lika bra helg som mig, nu fortsätter en lugn och fin måndag! ha det bra!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?