00.47
Publicerat den

vinter hit och vinter dit, det har snöat i massor idag, men kul är det. idag kom min kära moster hem för jul- och födelsedagsfirande så har spenderat hela kvällen hemma hos mormor och morfar med massa gosaker och skratt. det är mysigt när familj samlas under julen och myser framför tvn med glögg och lussebullar samt lite knäck, tänder ljus och lyssnar på julsånger och känner en massa kärlek. den här julen kommer nog bli bra, jag har den känslan inte bara för att släkten ska samlas igen eller för att det väntas en massa god mat utan för att jag känner att livet är så himla bra just nu, mina känslor känns bra, mina vänner mår bra, min familj mår bra, alla mår bra och det smittar av sig och ger en fantastisk känsla i magen. även då min mage just kurrar efter mat, får väl ta natten i ära att kolla på någon bra film med en macka eller två i handen. ha en bra jul!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?